divendres, d’agost 11, 2006

Robinsons Crusoes


L'aventura ja ha comensat i realment no em puc queixar. Doncs resulta que tan sols sortir de DF vaig conéixer un Belga que anava cap a Puebla i que em va acollir molt amablement a casa de la seva familia Mexicana, això si, dormint a terra.
Avui visita per Puebla i a buscar un "boleto" per anar direcció a Chiapas. La ruta més o menys està marcada i l'objectiu consisteix en arribar a Cancún per fer el salt cap al Cuba el dia 27 d'agost. Com podeu veure tot un repte o si més no, tota una aventura. Sort en tinc de que pel camí, hi ha més Robinsons com jo.

Tot ziens!! ( en flamenc)

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

At 11:42 a. m., Anonymous Anònim said...

wey!!!! te falta Oaxaca, no puedes ir a Chiapas directo!!! Oaxaca es importante, no te vas a arrepentir, conoce la ciudad, Monte Alban y Mitla, ya luego te vas pa'onde quieras, ok?, no se salga de la ruta.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home