dimarts, d’agost 01, 2006

Guiri

Guiri, és un terme que se m'ha quedat curt.
Resulta que com a tot Guiri li pasen coses, per ser-ne, i jo no n'he estat l'excepció.
En primer lloc perquè he caminat l'ho incaminable, amb la grata notícia de la bona resposta dels meus turmells.
Segon, perquè he pagat 4 pesos per cagar! Quan tothom sap que els museus estan condicionats per a aquests afectes.
I tercer, doncs perquè caminant caminant he arribat sense voler al barri més xungo de DF, Tampico. Quan li he explica't a l'Omar on havia estat....una mica més i se li cau la forquilla al terra...
Per altre banda, ja he trobat la primera parella de Catalans!!! Si si, en un lloc turístic, com no. També he conegut uns gallecs la mar de simpàtics amb els que he compa
rtit la visita a la torre del campanar de la Catedral de Méxic i per més inri, m'he colat en una conferéncia sobre la história económica de Méxic, que impartia un catedràtic d'Universitat.

Com veieu faig de turista, en una ciutat que cada dia que passa m'enamora més i més.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At 11:29 p. m., Anonymous Anònim said...

Pues creo que este muchacho lo primero que perdió fue el miedo, armado con su Lonely Planet, su nulo miedo a lo desconocido y un celular que a ratos olvida, creo que podría llegar a pata a Tijuana si se lo propone, no se si sea el Oriol que ustedes conocen, pero el que yo tengo aquí es poca madre!!! jejeje y no necesita ya ni de guía de nadie, ya veremos como le va

 
At 9:36 a. m., Anonymous Anònim said...

Que pasa nennnggg!!!:

Sóc el Nottingham, a veure, un viatge que comença a un billet d'AVE a l'últim moment i amb la Maribel Verdú pinta molt però que molt bé. Està clar que no se si tornaràs, bueno, pot ser sí, per tractar-te l'úlcera d'estòmac que pillaràs si segueixes el ritme mexicà. M'alegro molt de que tot vagi tant bé.
Demà començo vacances i vaig cap a Kenia, ja et contaré a la tornada.
Una abraçada molt forta,
Wiltord ja ha resucitat!!!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home