dijous, d’agost 03, 2006

Frida y Diego + Trostky

Que onda weys?

Aquí tot és padríssisimo!!!

No paro de caminar, cada día camino unes 6 hores i no paro de veure museus, cantinas, menjar tacos, guacamole, chile i no paro de beure tequila, chelas i més coses que no sé ni que són.
Ahir per primer dia vaig decidir agafar transport públic!!! Impresionant. El metro bé. Normal, com Barcelona i París alhora, tot i que a dins estem com sardines en escabetxe i les entrades i sortides singuin petits rounds de lluita lliure...doncs bé, forca bé. Peró el bus....aixó si que és una altra cosa!! Són prehistórics i els anomen, peceras!!No hi ha ni parades i mai saps quan val exactament el preu. La primera pecera que vaig agafar, com que em van veure més perdut que Monctezuma, em van deixar passar gratis. Només faltaria! Amb les carraques que van...

Un cop superat el tema transport, altre vegada a fer de guiri!! A Coyoacán!! A veure el museu Frida Kahlo i Diego rivera, i el museu Trostky, just on Ramon Mercader li va clavar un piquet al cap, a l'any 1940.
I al vespre...a la cantina! A acabar-ho de rematar amb uns amics Informàtics de l'Omar. Veient el Chivas contra el Sao Paulo de la copa Libertadores.Impressionant.
Aixó de Méxic és brutal. Tothom que conec em pregunta com és allò d'allà, i jo els hi dic que ni millor ni pitjor, diferent. I és que realment és molt diferent de la nostra terra. Em sembla que quan torni hauré de montar una agencia de viatges perquè a tots els hi encanta Europa i sobretot, sobretot, el BArsa!

Andele Weyes!! I Visca Lopez Obrador!!!!

Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

At 6:45 p. m., Anonymous Anònim said...

Con un carajo!!! que hoy era español, yo a este paso cuando regreses hablaré medio catalán porque ya entiendo algo y si sigues de necio pues más aún!!!. Bueno, este fin a Acapulco y veremos como sale todo.

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home