dissabte, d’agost 05, 2006

Panbolero

En el meu afany de passar desapercebut i amb la finalitat de no decantar-me per cap equip de futbol en concret, m'he comprat la samarreta de la selecció Mexicana.

Després de fer aixó he visitat Belles Arts, gratis ( per
variar...) i he decidit anar a veure un dels barris més rics de tot DF, Sant Angel.

Justament a Sant Angel és on també Diego Rivera i Frida Kahlo van tenir la seva casa estudi compartida durant un temps.
Després he seguit caminant per no baixar el meu ritme de les 6 hores a peu, i he arribat a la ciutat Universitaria
més gran de tot Méxic. Només dir-vos, que quan hi he arribat he passat Olímpicament de visitar-la, ja que m'he trobat a uns panboleros (futboleros) fent uns tocs de pilota davant l'estadi dels Pumas i m'hi he afegit. Al cap d'una estona ja estavem fent un 4 contra 4 on Rafita-Guix-Marquez ha tingut un paper destacat a la defensa i on el meu equip s'ha imposat per un ajustat, 9 a 10.

Després directe a l'hotel, ja no m'aguantava dret i sabia que al vespre tocava festa.
De tornada al hotel, però, ha succeït una cosa molt curiosa al metro, doncs resulta que m'he hagut de penjar de la barra perquè la gent que volia sortir m'empenyia amb una força deliverada fins que al final els meus braços no han aguantat més i he cedit, davant de la veu popul
ar que deia que volia sortir. He sortit i he tingut que tornar a entrar. Molt curiós.

Al vespre festa en una cantina on un bon home fent trucs de magia ha passat una
mala estona amb la seva dentedura postisa....ja us ho explicaré.Boníssim.
Durant tota la vesprada no he parat de parlar de Catalunya i els Catalans. Crec que quan torni se m'hauria de fer un homenatge a la plaça Sant Jaume, o si més no el mateix reconeixement que Josep Plà però a Méxic. Joeeerr....Com costa que ho entenguin....

En fí ja vaig cap a Acapulco i deixo l'hotel i aquesta fantàstica ciutat anomenada Ciutat de Méxic, que la recomano a tothom!

Deus.

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At 1:02 a. m., Blogger Campus Magnus said...

Ei Panbolero! Veig que de menjar no te´n falta, eh? Crec que la Generalitat ens hauria de donar una subvenció per parlar tan bé de Catalunya...Per aqui a alemanya també faigs cursets accelerats..
Vinga, records i continua escribint!

 
At 1:02 a. m., Blogger Campus Magnus said...

mare meva quina falta, escrivint, vull dir!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home