dijous, de juliol 20, 2006

Falta 1 setmana

Bé, com ja sabeu tots, m'en vaig.
Només falta una setmana per iniciar el viatge de la meva vida.
Un viatge que serveixi per oblidar, recuperar-me, trobar-me a mi mateix i tornar quan cregui que he de tornar.
Tan sols falta una setmana, i la veritat és que estic cagat. Cagat de por. Por de no saber què em trobaré ni a qui em trobaré pel camí de la meva vida. Por de no saber quan durarà, una setmana...un mes, dos, tres..1 any...2...no se sap. Por de veure'm a mi mateix.
En definitiva, por del nou món!!.
Tot i així espero que un cop allà, totes aquestes pors desapareguin, i facin resorgir en mi, el meu jo tal i com era fa 2 anys.

Resumint: Aquí comença tot, aquí comença l'aventura, aquí comença el viatge del meu retorn.



Etiquetes de comentaris:

1 Comments:

At 9:14 a. m., Anonymous Anònim said...

No entiendo un carajo!!! ponlo en español!!!, para poder seguir las aventuras, bueno en realidad para saber que pones de lo que vamos haciendo jejeje.

Gusto en conocerte y saludos

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home