dijous, d’agost 03, 2006

Chapultepec i Polanco

Aixó del transport ja està més que superat. Ja agafo totes les línies...faig transbord on vull...em foto de cops de colze a la sortida...en definitiva, tirat.
He seguit fent de guiri i caminant hores i hores (total, dissabte ja descansaré sota una palmera...)
i he visitat el castell de Chapultepec i el Barri de Polanco. Tot molt bé i molt correcte. Per fer una petita, petitíssima comparació, podriem dir que Chapultepec és com Montjuïc, però d'en Maximilià d'Austria, i Polanco seria Pedralbes però a l'ho béstia.
Després de visitar tants Museus he arribat a descubrir que si presentes el carnet del RACC i el fas passar com a la Real Academia de Ciencia i Cultura tens descomptes i entrades gratis....Qui ho diria eh?.
Entre mig de Chapultepec i Polanco, he fet una paradeta per visitar el Museu Antropológic de Méxic i intentar enterar-me de que va aixó dels Maias. Bé, era una tribu.

Una de les coses que em sorprenen de Méxic és el clima. Fa fresqueta. El que passa, és que aquí, segons la cultura Maia...són molt Déu del Sol, molt Déu del Vent i molt Déu de la lluna i... jo encara no he vist ni el sol, ni el vent ni res!

Això si, per fer el Guiri el clima és perfecte!.

Ja estic comencant a pensar que faré a partir de la setmana que ve, ja que l'hotel s'acaba dissabte i amb això...torna a comencar l'aventura!!

Visca Gudjonsen!!!

Etiquetes de comentaris:

2 Comments:

At 6:48 a. m., Anonymous Anònim said...

Holaaa uevon! Ja veig q no pares!! Kin perill! Kina por em fas amb el picant! Has probat aquest licor del gusanito q hi ha dins i depsres sel menjen? Q guai, kina enveja!! Corre ves a Cuba jaaa! Ka fort! T'escric el cooreu del mexicano q vaig coneixer a marroc i q va passar x Barcelona i va pujar a Llançà, t'en recordes? Es dieu Eitan; eitan86@hotmail.com. Per qualsevol cosa! Et veig estupenduuuuuuuu! M'en alegro moltissim!! Jo per fi a Galicia! Gent encantadora! Demanes un clinex i et regalen el paquet! jeje!Kin truño el cami de santiago xo!! La gent esta tan penjada! Sort q anem amb les bicis! Vaig estar malalta,Asepeyo a León i solucionat!jejej! I sort q he fet autoestop! No magunat-ho dreta, ja no puc mes! Ahorita nos vemosss! Abdeleee q vaya molt molt be! Per cert kin correu et podem enviar mails?? Encara no mel se! Bon viatgeee! Mariwave

 
At 8:51 a. m., Anonymous Anònim said...

Cabrón!!!!

Por tu influencia ahora hablo como tú!!! carajo, que yo era persona normal, te conozco y ya está!, hablo como tú!!!, otra cosa me hubieras dejado, las llaves de tu pobre casa que ni es pobre ni es tu casa jajaja algo así, pero bueno, venga, celebro la influencia :D

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home